Výšivka na textil – ideální způsob firemní reklamy


Strojové výšivky se na zakázku vyrábí několika různými způsoby, které se především liší typem stehování a barevným profilem. 
barevné nitě.jpg

Způsob stehování

Základní vlastností, kterou se výšivky liší, je způsob výroby stehu. Výšivky na reklamní textil mohou tvořit buď rovné stehy, nebo křížkové. Některé výšivky mohou být vyzdobeny speciální konturou, případně vícebarevnou nití. Zásadní je i směrování stehů, které tvoří výsledný efekt trojrozměrnosti obrazu. Jednotlivé výplně obrazce se mohou vzájemně překrývat a zapadat do sebe. Způsob stehování by měl navrhovat výrobce výšivky a konzultovat jej se zákazníkem na základě předvedení příkladů z praxe.
vyšité kytky.jpg

Barevnost výšivky

Standardní způsob zabarvení většiny výšivek je 15 základních barevných odstínů. Na přání zákazníka je ovšem možno zajistit i více barev. Výšivky mohou být velice jednoduché, nebo naopak se složitým vzorováním. Některá zvládne dokonce simulovat kontury stínů v lidské tváři, nebo napodobit efekt zvířecí srsti, či ptačího peří. Tím pádem působí výsledek tvorby velice věrohodně.
Zvláštní skupinu tvoří zdobení dívčích oděvů a dámského spodního prádla decentními výšivkami. Jsou to zpravidla jednobarevné styly, kopírující přibližný barevný tón podkladové vrstvy.  Působí jemně, přitom velice efektně. Méně nápadné stylové výšivky v jedné barvě jsou velmi oblíbené u reklamních textilií, zejména triček a čepic.
pixabay logo.jpg

Výhody výšivek ve srovnání s potiskem

·         Lze je aplikovat na rozmanité druhy materiálů, např. hedvábí, bavlnu, umělá vlákna, kůži, těžké vrstvené materiály, džínovinu. Využití nachází u triček, mikin, bund, čepic, tašek, pracovních oděvů, polštářů, ubrusů, spodního prádla. Strojní výšivku použijete i tam, kde jiné techniky reklamního potisku selhávají.
·         Jsou extrémně trvanlivé – prakticky nezničitelné. Výrobky lze prát v pračce (na teplotu vhodnou pro typ látky) a snesou teplotní rozsah praní od 30 až do 90 stupňů Celsia.
·         Barevné škálování je velice pestré, výšivka napodobuje takřka věrný obraz předlohy a nepůsobí laciným dojmem.
·         Výšivku lze vytvořit i jako vrstvenou – trojrozměrnou.
·         Lze ji provést jak v kusové výrobě, tak i ve velkých sériích. V zásadě ovšem platí, že pro jednu předlohu je vždy levnějším procesem větší množství výšivek.

Výšivka na textil – ideální způsob firemní reklamy
Ohodnoťte příspěvek